20 Mayıs 2017 Cumartesi

HAK ARAMA ALIŞKANLIĞI YAYGINLAŞMALI


HAK ARAMA ALIŞKANLIĞI YAYGINLAŞMALI

Yaşam dalgınlığı, dikkatsizliği kabul etmiyor. 
Alışveriş yaparken dalgınlık veya dikkatsizliği
Kişilerin haksız kazanç elde etmesine katkı oluyor.
Paranın bereketi kaçıyor!

Dikkat: Son günlerde büyük marketler de (Ülkemizin sayılı marketlerinde) fiyat farkı görünce personel olayı şahsileştirip resmen şiddetle sonlanacak hal ve tavır içine giriyor!

Marketten taze kaşar aldım. Kilosu 24.00 TL indirim de 20.50 TL
indirim olmadı. Peyniri bırakabilirsiniz sorun yok, başka ürün alın dediler. Fiyatı değiştirmelerini istedim işine bak hadi diye göz pörtleten şarkütericiyle karşılaştım. 

Ben bunları Resmi Kuruma şikayet ederim ederim de koca Avcılar da bir size bu fiyat farkları denk geliyor diyor personel. 

Resmi kurum inceleme yapsa benden bilecekler personelin topu anormal çekiniyorum. 

Ben AVM deki marketlerden alışveriş yaptığımda fiyat farkımı alıyorum. 

Fakat oturduğum semtte sürekli karşılaştığım yerde cesaret edemiyorum. Ürünü iade edip ya paramı alıyorum ya da başka ürün alıyorum. 

Lütfen "ALIŞVERİŞ YAPARKEN ETİKETLERİ VE KİLO İLE ALINAN ÜRÜNÜN KİLO FİYATINI DA KONTROL EDİN. KASADAN GEÇİNCE İNDİRİMLER DÜŞMÜŞ MÜ BAKIN VE EN AZ BİR AY KASA FİŞLERİNİZİ BİRİKTİRİN"

HAK ARAMA ALIŞKANLIĞI YAYGINLAŞMALI HİLELİ İŞLER BOZULMALI.