26 Mayıs 2017 Cuma

Türk Vatandaşı En İyi Hizmet ve Ürüne Layıktır

Türk Vatandaşı En İyi Hizmet ve Ürüne Layıktır
"Bir Türk vatandaşı olarak kendimi, en iyi mal hizmete layık görüyorum" tezini düstur edinmeli, tersi durumunda da hakkımızı her yoldan aramalıyız. (Tüketici Hakları İsmek Kitabı Sayfa 15)
Ben de bu yolda ilerliyorum. 
Bana yapılan haksızlığı "Resmi makamlara bildiriyorum" benden başka Türk Vatandaşı mağdur olmasın diye ve 
İşletmeler önlemini alsın,  bize layık hizmet ve ürün sunlar diyedir.
Her şikayet bir kusurlu satici için "Ders" niteliğindedir...


İyi Bir Tüketici Örğütlüdür
"Bağıran tek bir sesin duyulması güçtür. Fakat birleşen seslerin ses getireceği kesindir.
Tüketici Dernekleri ve onlarla ilgili haberler yayınlar yakından takip edilmeli... 

Alo 175 Tüketici Hattı telefon rehberlerinde olması dileğiyle...