17 Temmuz 2017 Pazartesi

Hainlerden Iki Cihanda Davacıyım - idami Bekliyorum

DEVLETİME SEHITLERE  DUACIYIM 🇹🇷
HAINLERDEN 2 CİHANDA DAVACIYIM✊
2012 yılı ordunun ele geçirildiğini öğrendim. INANMADIM.
Çeteyle davama istinaden gittiğim karakol polislerine çetenin 20 yıl önceki orduya sızma yollarını ordudan resmi bilgi çıkışını mühimmatın zayi oluşunu orduya kayıt yapılmadan sivil hainlerin girislerini ve diger hainlikleri anlattım.
En acı nokta tüm cesaretimi topladım ordudan çıkan bilgi pkk gidiyor asker pusuya böyle düşüyor 1980 1990 yıllardan dı  kastım pkk hiç kayıp vermiyordu o yıllar.
Pkk ve tüm Ülkemizdeki terör örgütlerini sarışın gavur adamlar yönetiyor dedim tüm cesaretimle.
Gelişme zayıf olunca çeteni  tehditleri büyüklük taslamasi artınca  Büyük emniyet birimlerine bu bilgimi aktarıp önlem alınması için mücadele ederken  iyi polislerden öğrendik ki emniyet içinde ciddi oranda hain çalışan var. Biz onlardan korkuyoruz! Eve git dua et Ilahi adalet tecelli ederse bu hainler yenilir. Yoksa bu dünyada zor demistiler.
Diğer polislerde mücadelenden vaz geçme resmi kayıtlara olanları geç dedi. (Husumetli olduğum kişilerle anlaşma mahkemede hakkını ara dediler)
Çeteye örgüte çalışan polisleri de bizzat görünce "ORDUYU ELE GEÇİRDİK SÖZÜNÜN 20 -30 KOMUTANLA SINIRLI KALACAĞINI DÜŞÜNÜP POLISIN DAHA  TEHLİKELİ OLDUĞUNA KARAR VERDİM HATTA JANDARMAYI ARAYIP POLISE GÜVENMİYORUM VS DİYECEK DURUMA GELDIM"
Üç yüzbin den fazla "Ya Kahhar" zikri okudum. Arada "Ya Dâr" zikrettim. Yüce Rabbime haval ettim tüm hainleri...
15 Temmuz Darbe Şehitlerimizi Şükran ve Minnetle Anıyorum. 🇹🇷
Tüm hainlerin maskesini düşürdüler.
Devletimizde o günden bu yana  tüm gizlenmiş hainleri buluyor temizliyor.🇹🇷
Emniyette yaptığı mahrem operasyon sayesinde yine eskisi gibi polisime güven içindeyim.🇹🇷
Ordumuza görevi başındaki askerimize de güvenim tamdır. 🇹🇷
Devletimizin terörü bitirmek için gösterdiği kararlılığı sayesinde HUZUR içindeyim. Hamd olsun bu güne.🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
AL KIRMIZI ŞANLI BAYRAĞIM KIYAMETE KADAR NAZLI NAZLI DALGALAN...
Şimdi sirada idam var. Tarifsiz canımızı acıtan darbeci hainlerin idamini BEKLİYORUM.
#15temmuzuunutmaunutturma
 #sehitlerölmezvatanbölünmez #15temmuzşehitlerköprüsü🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 #idamgelsin