4 Eylül 2024 Çarşamba

Diz Ağrisina Bel Tutulmasina Şifa Yastik

Vücut yastığı
Diz Yastığı 


Şifalı yastıklar la geldim. Diz ağrısına ve bel tutulmasına ortopedik yastıkları Doktorlar öneriyor. 

Medikalde satilan diz yastığına annem, vücut yastığına ise ben uyum sağlayamadık. Uyku kaçıran cisim oldu.

Kendimize uygun yastıkları kendi beden ölçümüze göre %100 pamuklu kumaştan çok düşük maliyet ile dikktim.

Uyurken yok gibi gibiler geceligimizin bir parçası oldular.

Diz ağrısı & sabahları bel tutulması çekiyorsanız yastıkları tavsiye ederim.

Ben normalde bahar ve güz mevsiminde bel tutulması yaşarım. Sadece bu dönem vücut yastığı kullanırım dekerken yastığımız uyku uyuyamaz oldum🥰🌜🌠🧿

Mışıl mışıl sağlıklı uykular🌜


Vücut yastığı 
#dizyastigi #dizagrisi #beltutulmasi #vücutyastığı #Şifalı #yastık #ortopedik