7 Ekim 2024 Pazartesi

Al Horoz Cins Tavuklar

Al Horoz cins tavuklar 

🐣 yerde bir kara boncuk gördüm 😍 meğer kara civcivmış çok minikler ama. Kiraz yerken ise öyle cilveli melodi gibi sesleri vardı ki gönlümüzü ısıttı kaynatti💞🐣😍 

🐔 kara tavuk hanım tombullugu ve güzelliğiyle aklımı başımdan aldı. Türkiye tavuk güzeli ilan ediyorum en güzel tavuk anne yavrulariyla güzelliği 100×100  41 kere maşallah subhanAllah kanım kaynadi🔥🔥🔥😘😘😘 şöyle doya doya sevmek sohbet etmek istedim malesef olmadı. Hepisi benim ahretligim olur çünkü çok sevdim❤️

Kanatlı şirin aile🐔🐓 horoz bey yavrularina ve kara tavuk eşine kanimizin kaynadigini anlayinca saldirma pozlari verdi sonra asker gibi kamuflajlı pusuya yatti 😘 ailesine uzun bakınca huylanıyor horozcuk "ne bakıyorsun" durumuna geçti " fazla sinirlnedirmeden uzaklastik😍💞" 
#tavuk #paçalıtavuk #karatavuk horoz #doğasevgisi 



Bu güzellikler yanlarına yaklaşınca çığlık çığlığa kaçırıyorlar uzak durduk. Kanatlı canlari sevmemek zor. Cidden ciyakliyorlar yokuştan aşağı atlayacaklardi hemen uzaklaştık. Dönüş yolunda ise Orhan Gencabay dan şarkı söyleyerek evimize geldik.
🎶 sevmek çok zormuş sevilmemek çok zor...😊🐣🐓🐔🔥❤️❤️❤️😘😘😘😘😘😘😘