1 Ekim 2024 Salı

Çorap Asma Askisi Nasil Yapilir ?

Diy fikir

Çorap ayaklı askıdan düşünce ev dağınık görünüyor. Bu durumu hiç sevmem. 

Ev çorapları özellikle yazın babet çoraplar kışın kalın yün çorapları koyacak yer bulamıyorum. Bilmem sizler ne yapıyorsunuz?

Nalburdan ince tel alıp orta boy halka olacak şekilde kesip yuvarladim. Renkli iple teli doladim. Tığ kullanarak aski halkası yaptim. DIY Fikirim hazır oldu. Ayaklı askıya halka çorap askisini taktim halkaya da çorapları astım 🧦🌟👍🫠🏡 işlem bu kadar kolay. Şimdi çoraplarım yere düşmüyor ve tertipli düzenli görünüyor.

Tabi bunlar ev çorabı için askidir,  dışarıda giyilen çoraplar kirli sepetinde.

📺 son olarak ah bizim Türk sinemasın da hep baş rol erkek eşine sorar "çoraplarım nerede" kadın bağırır "nerede çıkarttıysan orada..." bende sesleniyorum "yere düşmüştür yürürken görmeden koltuğun altına fırlatmışsindir😄🧦"


#Çorap #Çorapasmaaskisi #nasilyapilir #evduzeni