11 Kasım 2013 Pazartesi

EMİNE BEDER İLE MUTFAK AŞKI PROĞRAMINDAYIM 12/11/2013 SALI GÜNÜ Saat 13:00


İzlemek için linkin üzerine tık tıkkk
Canlarım ailece hayranı olduğumuz çok sevdiğimiz 
Sevgili Emine Beder Hanıfendinin Beyaz Tv deki 
Mutfak Aşkı Proğramına konuk oldum...

Mutluluğumun tarifi yok Emine Hanımla yemek yapmak çok güzeldi. Bir ara heycanlandım ellerimin titrediğini fark ettim ama talı bir heycandı sonra geçti...
Nefis lezzetleri yaparken geçen güzel sohbetimizi Hak kelamıyla duayla tamamladık. 
Kendisi çok tatlı dilli  bir hanımefendi içimden kendisine iltifatlar etmek geldi ama yine malum olan heycan konuşturmadı. 
Baharat isimlerini bile bir an karıştırdım :)



Sizler için nefis 3 lezzet hazırladık...
Emine Hanım Muçari sucuklu kek yaptı.
Bende meşur Acuka ve Boşnak salatası yaptım... 
Hediyem Emine Hanımın Kitabı Hamur İşleri oldu hımmm tarifler nefis yapmaya başladım bile... Hediye için tekrardan teşekkürler...


Sevgili Emine Hanım ve anneciğim... 

Kamera arkası ekibi hanımlar o kadar sıcak kanlı o kadar misafir merverler hepsine ve Beyaz Tv teşekkürler sevgiler... 

Yayın zamanı 12 kasım 2013 Salı günü Saat 13:00
Beyaz Tv Emine Beder İle Mutfak Aşkı Proğramında
izlemiz dileğiyle... 

Sevgilerimle
Banu Altun