18 Aralık 2023 Pazartesi

Kayan Halilara Çözüm



 Merhaba. Evde hali kaymış ise ev dağınık düzensiz görünür. Yıllardır çözüm aradim. Her çözüm bir ay sürüyordu. Bir ay sonra yine hali kaymış. 

Çözümler ne mi? Keçe yapıştırdım bir süre sonra bozuldu. Halının altına kalın bez serdim akşama bez bir yerde hali bir yerde olsu. En son hali pedi aldim hani delikli naylon benim zeminle uyuşamadı zemine yapıştı 😳 zemin beyaz halı pedi kirmizi her yer yapışmış kırmızı ped noktalriyla doldu. Elimde deterjan ovma teli kirmizi izleri temizledim. Bu sefer de tel zemini çizdi. 

Offf çok uğraştım sonunda Bauhaus yapi marketten aldığım Apel film bant ile çözümü buldum. Evin şekli şemali geldi. Kullanimi çok basit çift tarafli banti zemin ve haliya yapıştır hali sabit kaliyor halı bantı harika🤗💃👏👏🏡😍

Aylardir kullanıyorum halilari silip süpürüyorum hali kımıldamıyor. Bu harika ürünü tavsiye ederim. Halılar kaymasın ev düzenli dursun.🏡