5 Haziran 2024 Çarşamba

Yastik Çamaşır Makinesinde Nasıl Yikanir?


 Elyaf yastıkları büyük boy çamaşır filesinde ağzını iyice kapatıp çamaşır makinesinde kısa programda yıkıyorum. Düşük devirde suyunu döküyorum.

Ben yumuşatıcı da ekliyorum. Yumuşatıcı elyafi kabarıyor, eskimiş elyaflarida yıkayarak yeniliyorum. Yeni elyafla karıştırıp yastıkları dolduruyorum. 



Yastıkları yıkamak için çamaşır filesi baktım hepsi küçük bot fakat büyük boy diye satışta. İnternette battal istediğim boy çamaşır filesini buldum nakliyesiyle 90 TL bana pahalı geldi. 

5 TL aldığım parça tülden çamaşır filesini diktim. Burada dikkat edilmesi gereken elyafi fileye koyduktan sonra filenin ağzını iyice kapatmak gerekiyor. Elyaf parçası makineye kaçarsa hasar verir. Bazı hanimlar bu nedenle yastıkları kilifiyla yıkıyor benim içime sinmedigi için çamaşır filesinin ağzına ip büzgu yaptım sonrada dolayrak düğüm attım. Ayrıntılar youtube videoda.

File ipip olarak da eski hazır çamaşır filesinden faydalandım. 

Filesinde kuruduktan sonra yastıkları doldurdum. Mis kokulu tertemiz temiz yastıklar kullanıma hazir.





#yastikyikama #elyafyastik #camasirmakinesi #elyaf #miskoku #temizlik