13 Haziran 2024 Perşembe

Mutfak Dekorasyon Fikirleri 2024

 

Mutfağa küçük dekoratif dokunuşlar yaparak daha kullanışlı ve şirin bir görünüme kavuşturdum.

Bauhaus yapı marketten aldığım raf ve dirsekleri monte ettirerek işe başladım. Bu raflar çok kullanışlı❤️💫 Her mutfakta raf da olmali👍



Rafları yapışkanlı kağıtla kapladim, temizlenmesi kolay oluyor ve rafin kullanım ömrünü uzatıyor.


Açılır kapanır mutfak masama uygun masa altını göstermeyen örtü bulmadım.
Pazarlar da satılan naylonlu mutfak önlüğünu aldım elime kumaşciya gittim önlük kumaşı istedim, bizde yok bulamazsın bu kumaşı dedi. Epeyce kumaşci gezdim ana okulları için harfli rakamlı deseni olan kumaşı buldum. Tabi ki onlari almadım. Bir kumaşıci çiçek desenli kumaşı toptancilar işlemleri için alıyor boşuna arama dedi. Bu arada bu kumaşın adı jarse imiş. Bende zuccaciyeden jarse leke tutmaz sofra bezi aldım 4 tane ve godeli bu masa örtülerini diktim. 
Arada renk farkı oldu, neyse ki desenleri aynı buldum. Renk farkı da emeğimin boncuğu olduğu 🧿 🫠


#mutfakdekorasyonfikirleri 

Jarse kumaş kesilince iplik atıyor kenarları kurdele ile diktim.


#dikiş #mutfak #mutfakmasasi


#bauhaus #yapımarket #boya

Boya öncesi 


#mutfakrafi #raf #dekorasyon